DarkLand - El meu raconet

06 de setembre 2005

3 dies de cop

Bé, com que aquests dies hi ha hagut mandra d'actualitzar el blog actualitzo amb tres dies de cop :P

Dissabte 3

Ens vam quedar tot el mati a casa sense fer res *-* A la tarda vam sortir a miraflores i vam visitar el centre comercial larcomar. Miraflores es ben maco i amb tot de botiguetes per tot arreu (almenys el carrer per on vam passar) I larcomar esta situat en un barranc sobre el mar, es molt maco i les vistes son molt maques (llastima de la humitat que feia que no es veia res ^^U)

Diumenge 4

Vam estar tooooot el dia a casa. Al mati vam parlar amb la meva familia per webcam i micro, va ser força divertit. A l'hora de dinar la casa es va omplir de gent, van venir a dinar tot el cercle d'intims de la familia, va ser com la meva presentació en societat. Vam menjar porc, amanida i de postres turro d'alacant que vaig portar :P
Em van caure tots molt be :D

Dilluns 5

Avui tocava anar a menjar amb el pare de la fran. Hem anat a un chifa (un restaurant xinés) a prop de casa seva. A més del seu pare hi havia una germana de la fran (fabiola) i els seus dos fillets. Després de dinar hem anat a casa del seu pare i hem conegut a l'avia.


I bé. per avui ja esta, que no tinc ganes d'escriure gaire (per variar :D)

3 Comentaris:

  • xD

    si q has resumido :P

    bueno yo igual los 3 ultimos dias escribi pokito tb >.<

    :*****

    Per Blogger Remorada, el 06 de setembre, 2005 04:39  

  • Joder, mira que ets poc expressiu dels teus sentiments... Aix... Bueno, quan començareu la ruta per la selva??? ;-)

    Per cert, el blogger akest és una porqueria, m'intento crear un perfil i tots els noms (per més inversemblants que siguin) estan no disponibles...

    Bueno, vagi bé!

    Per Anonymous Anònim, el 08 de setembre, 2005 19:39  

  • Fa dies que no actualitzes, eh? ^^U Doncs això, vinc per fer acte de presència, no et pensis que m'he oblidat de tu, eh? Aviam quan em vens a veure *o*

    Fòrum

    Per Anonymous Anònim, el 18 d’octubre, 2005 23:56  

Publica un comentari a l'entrada

<< Inici