DarkLand - El meu raconet

27 de maig 2006

Paperassa II: L'epopeya dels faxos

Dijous la Fran va anar a la municipalitat de pueblo libre amb tot la paperassa a veure que passava. Sembla que tot va colar, però volien un consentiment meu per fax de començar tots els tràmits. El vaig imprimir i firmar i li vaig donar al meu pare per a que el passes per fax des de on ell treballa.

Aixó va ser el divendres al mati. A la tarda, mentre era fora la Fran em va voler avisar que el fax no era del tot correcte i que m'enviava un document amb el redactat tal i com el volien els de la municipalitat. Al arribar a casa em trobo amb tot això i sense la possiblititat d'enviar el fax des de on treballa el meu pare, al final ho vaig haver d'enviar des de correus... Quins lladres que són! Cobren 15 euros per enviar un fax a Perú!!!

El fax va arribar correctament. Més tard em va dir que també necessitaven el fax meu padró. Un altre fax! Al veure de quin pal anaven els de correus em vaig posar a investigar una mica el windows, perque em sonava d'alguna cosa que portava fax. I efectivament, té fax! L'únic que vaig haver de fer va ser escanejar el padró i enviar-lo per l'ordinador, ràpid, net i més barat!!!
I bé, sembla que amb aixó acabarem la paperassa, però qui sap, potser hi haurà una tercera part... Espero que no xD

3 Comentaris:

  • correos ladrones ¬¬U

    al menos nos han dejado en la muni presentar los papeles en fax y no hacerles las mil legalizaciones q eso nos costaria muchisimo mas ^^UUU

    y si, aun queda hacer un poco de papeleria, pero ya ser cuando vengas ò.ó

    Per Blogger Remorada, el 27 de maig, 2006 21:27  

  • Joder, com poden cobrar 15 euros per un fax? A les papeleries igual? Perque almenys la de costat de casa en té xD

    Per Anonymous Anònim, el 29 de maig, 2006 20:16  

  • 15 euros per una merda de fax?? Però com gosen!! Si un fax no crec que valgui gaire més que una trucada telefònica de pocs minuts... I per molt que sigui a Perú... U_U

    Ah, i em sonava que el Windows tingués fax, però ni idea de com funciona xD A mi no se m'hagués ocorregut que podia fer servir un fax del windows o_o

    Per Anonymous Anònim, el 31 de maig, 2006 21:36  

Publica un comentari a l'entrada

<< Inici