DarkLand - El meu raconet

28 de maig 2006

Una mica d'história: Resum

Com vaig anunciar fa un parell de posts faré un resum de la história entre la Fran i jo ja que els nostres dos blogs estan una miqueta desactualitzats (x"DDD)

El meu blog es va quedar encallat enmig del viatge que vaig fer a Perú de finals d'agost a començaments d'octubre del 2005. Ara no em posare a resumir el viatge, però si que en faré una petita pinzellada. Basicament no ens vam moure de Lima, voliem fer un parell de viatges per dins de Perú, però no va poder ser. En vam començar un, vam anar cap al sud, la primera (i única xD) parada va ser a Arequipa. Arequipa es una ciutat que es troba a uns 2000 metres d'alçada. L'alçada ens va afectar a tots dos. Teniem mal de cap, ens cansavem per res i a causa de la sequedat que feia patiem descàrregues d'electricitat estàtica tota l'estona... Un desastre, vaja. En vistes de l'éxit vam decidir de tornar a Lima i no moure'ns d'alla xD I encara bo que vam tornar quan vam tornar, perqué si ho arribem a fer una mica més tard ens hauriem trobat amb una ona de fred que va obligar a tallar les carreteres... Encara bo que vam tornar. I més o menys aquest seria el resum del viatge. Per a una historia més detallada visiteu el blog de la Fran.

Al tornar vaig començar a buscar feina. Vaig anar enviant currículums per empreses i botiguetes de Mataró. Vaig arribar a fer una entrevista en una botigueta, infotem@. Desenvolupen solucions informàtiques per a empreses i els hi fan el manteniment. Són els que han montat la web de RM Rádio. També venen ordinadors a particulars a través de la botiga. Em van fer l'entrevista pertinent i em van dir que ja em dirien alguna cosa, encara estic esperant xD. Però bé, tampoc em convencia molt, la veritat, treballaven força hores i es veia bastant que era campi qui pugi. A part d'enviar els currículums pel meu compte també em vaig apuntar a infojobs. Allà em van enviar a fer una entrevista a una empresa que s'encarrega de fer el manteniment de la web de l'ajuntament de Barcelona. Sona interessant, pero és clar, es tracta de fer-ne el manteniment 24 hores 365 dies a l'any. Torns rotatius de 8 hores, de mati, tarda i nit, cada setmana diferent, hi hagi festius o no. Un pal, vaja, i a més es cobrava una merda. Encara esperen que els digui alguna cosa xD. Després ja em va arribar l'oferta de getronics, no n'havia sentit a parlar mai però es veu que és molt gran. Durant novembre i les dues primeres setmanes de desembre vaig fer amb uns quants més un curs de formació per a poder treballar en el que fariem a l'empresa. De l'empresa ja en parlare en algun post més endavant que hi ha bastant de suc per a treure xD.

Al gener va venir la Fran cap aquí *-*. Teniu algun trosset d'aquest viatge al blog de la Fran, però se'n va cansar aviat i li falten coses, perquè després vagi dient de mi... xD Va estar be, però clar, jo treballava i només ens podiem veure quan sortia de la feina i els caps de setmana. Es va fer curt, però va ser molt intens tot. Va coneixer a la meva família i es van caure molt bé tots plegats.

I bé, ara el dia 9 de juny me'n torno a anar a Perú. Ens casarem el dia 24 de juny i tornaré el dia 8 de juliol. I després a esperar que a ella li facin tots els papers i ja pugui venir cap aquí a viure amb mi.

Fins aquí el resum de l'história des que vaig deixar penjat el blog xD Prometo que ara no el deixare penjat hi anire actualitzant sovint.

P.D: M'agraden els títols amb els dos punts pel mig, crec que n'anire posant més així :P

6 Comentaris:

  • Infojobs va molt bé per buscar feina (tot i que la majoria de les entrevistes no serveixen per gaire).

    Per cert, moltes felicitats pel casament ^^ Espero que siguis molt feliç. T'ho mereixes!

    Petonets!

    Per Anonymous Anònim, el 28 de maig, 2006 13:54  

  • mi novio con dos puntos al estilo peli con secuelas *-*

    q resumen mas resumido `_` a ver si cuentas mas peripecias de papeleo q son muy divertidas ¬¬U

    :******

    Per Blogger Remorada, el 30 de maig, 2006 03:44  

  • A mi, totes les feines que m'han sorgit han estat per enxufe, no m'ha calgut buscar-ne cap xDD (Sóc conscient que això fa ràbia, però bueno, i què `__`)

    Per Anonymous Anònim, el 31 de maig, 2006 21:41  

  • actualiza o.o

    Per Anonymous Anònim, el 20 de juny, 2006 16:26  

  • u_____u

    Per Anonymous Anònim, el 20 de juny, 2006 16:26  

  • actualitza, cony! xD

    Per Anonymous Anònim, el 07 de març, 2007 22:13  

Publica un comentari a l'entrada

<< Inici